SNEL INFORMATIE
Sluit snel informatie

Nieuwsberichtdetail

Probleem met vouchers wordt deze week opgelost />

  </div>
   <div class=

Probleem met vouchers wordt deze week opgelost

1 feb 2018 door absoluut vzw

Absoluut vzw heeft ontdekt dat het VAPH alle vouchers voor 2018 automatisch heeft overgezet naar de situatie zoals die op 31/12/2016 was. Met andere woorden al het geld van jouw budget gaat voor 2018 naar de vergunde zorgaanbieder waar je op 31/12/2016 gebruik van maakte. Na onze vaststelling heeft het VAPH de vergunde zorgaanbieders hiervan op de hoogte gebracht. Zij zullen de nodige aanpassingen doen. Check dus jouw voucher in Mijn Vaph.

·         Is jouw situatie sinds 31/12/2016 niet meer veranderd, dan is er geen probleem. Jouw vergunde zorgaanbieder krijgt dan immers het budget dat hij nodig heeft. Je moet niets doen.

·         Is jouw situatie sinds 31/12/2016 wel veranderd? Koop je bv. minder ondersteuning in bij jouw vergunde zorgaanbieder sinds 2017? Of ben je volledig weg bij de vergunde zorgaanbieder? Check dan in Mijn Vaph of de juiste voucher van de vergunde zorgaanbieder in het systeem staat. Het VAPH heeft de vergunde zorgaanbieders de opdracht gegeven om de vouchers aan te passen. Zij zullen dit dus voor jou in orde brengen.

Als je toch problemen ondervindt met je budget, laat het ons dan zeker weten! Onze coaches kunnen in het portaal kijken mits het geven van een volmacht. Contacteer ons via 03 259 08 85 of per mail naar info@absoluutvzw.be

Wij helpen jou graag verder!

https://www.absoluutvzw.be/uploads/cgblog/id120/Voucher_detail.png