SNEL INFORMATIE
Sluit snel informatie

Hoe maak ik een kostenstaat op?

Wie een PAB heeft krijgt er meteen een heleboel administratieve taken bij. Eén daarvan is de kosten die je met je budget maakt bewijzen aan het VAPH. Je doet dit door een kostenstaat in te vullen.

Een kostenstaat is een opsomming van alle kosten en terugbetalingen die gebeurden met je budget.
Je stuurt een kopie van de kostenstaat op naar het team Budgetbesteding.
Je kan dit per post of per e-mail doen.

Je kan je kostenstaat ook rechtstreeks in vullen via www.mijnvaph.be. Leden kunnen daar een brochure over opvragen door een mailtje te sturen naar info@absoluutvzw.be. Vermeld dan zeker de naam van de persoon met een handicap en de titel van de brochure.

Voor uitgebreide informatie kan je onze brochure rond opmaken van een kostenstaat downloaden. Klik hier

Absoluut vzw ondersteunt opstarters door het aanbieden van een gratis workshops om het opmaken van de kostenstaat aan te leren. Kies daarom voor absoluut vzw!

Misschien is al dat administratieve werk te zwaar voor jou.

Absoluut biedt ook coaching aan. De coach komt bij je thuis de kostenstaat opmaken. Maak een afspraak. Klik hier voor contactgegevens.

Lees meer over de kostenstaat en budgetbeheer:

Hoe vul ik de kostenstaat in? Lees meer
Hoeveel kostenstaten dien ik in? Lees meer
Wanneer dien ik een kostenstaat in? Lees meer
Hoe bewaak ik mijn budget? Lees meer